zendayasweetheart

Alla inlägg under februari 2012

Av Zendaya Bloggaren - 5 februari 2012 21:27


Klicka HÄR för att köpa Postern!  

Av Zendaya Bloggaren - 5 februari 2012 18:18

Zendaya har tipsat sina fans att titta på Ryan beattys nya


musikvideo.



Av Zendaya Bloggaren - 5 februari 2012 17:57






   



 

Pia

Söndag 5 feb 17:38

hej älskar bloggen!

ville bara säga att jag tror att Zendayadaily.blogg.se tar dina inlägg och skriver inte källor!

hon hade ju skrivit länkbyte till dig ellerhur!

hon har inte äns länkat dig!!

och hon är jätte taskigt mot sina läsare för att de kanske också tycker det!!!!!


Svar:

Hej Pia!

Vad kul att du gillar bloggen! det blir vi jätte glada för!!

Jag vill inte säga om Zendayadaily har tagit mina källor eller inte för det kanske de inte har gjort.

Jag vet inte varför de inte har länkat oss men jag vill inte ge nån dåligt samvete.

Själv tycker jag att Zendayadaily är en ganska bra blogg!

Jag vill inte säga att du ska sluta läsa bloggen för det gör jag inte men jag tror inte att Zendayadaily vill ha läsare som inte tycker om bloggen, det vill iallafall inte jag.

Men om det finns nått du vill säga till Zendayadaily kan du bara säga hur du känner.

De har sin stil som du har din!

Om du undrar varför jag inte har sparat din kommentar är det för att jag inte vill att bloggaren till Zendayadaily ska bli ledsen!















Av Zendaya Bloggaren - 5 februari 2012 17:43


Det kommer handla mest om Shake It Up tävlingen!

 
Av Zendaya Bloggaren - 4 februari 2012 18:47

Jag tänkte bjuda på lite bilder på Zendaya. Här kommer dom!!

        

Visst är hon sööt!! Pözz // Zendaya bloggaren 2

Av Zendaya Bloggaren - 4 februari 2012 17:45

                                                     



                           



                                  

           


 


Jätte coola skor!! ellerhur!  

Av Zendaya Bloggaren - 3 februari 2012 16:17

Ledsen men vi kan inte blogga så mycket mer idag!


men imorn ska vi fortsätta lika mycket som vanling! puss!


 

Presentation


Välkommen till Sveriges största Zendaya blogg: ZendayaSweetHeart!
Här får du reda på det nyaste om Zendaya!
Om du vill kontakta oss eller skicka in bilder kontaktar du oss på Zendayasweetheart@hotmail.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

vad är din favorit låt?
 Swag It Out
 big down deeper
 something to dance for

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards