zendayasweetheart

Alla inlägg under februari 2012

Av Zendaya Bloggaren - 29 februari 2012 18:24

Vi ska börja med nått som heter " Veckans Dans"!


Då ( en gång i veckan ) får du se olika danser från Shake it up, Shower och mer.

Och vi lägger även upp hur du kan lära dig några Shake it up steg!





 


 

 

Av Zendaya Bloggaren - 27 februari 2012 09:06

 


Den här personen kommer pratar tydligen franska så jag


försöker översätta.


FRANSKA:


Från: SWEDEN


Bonjour la fille qui donne la joie ā nos enfants.juste une question ton pére vient de quel pays?car moi je suis du Congo-kinshasa et le nom de ton kazembe est de mon pays! juste me donner la précision.merci et ā plus


SVENSKA:


Hej tjejen som ger glädje till alla barn!

Jag har bara en fråga, vilket land kommer din pappa ifrån?

Jag kommer från Kongo!

Och namnet på din Kazembe är mitt land!














 

SVAR:  







 

SVENSKA

 

Hej!

Bara så du vet är jag inte Zendaya men jag håller med hon är bedårande!

Zendayas pappa kommer från Afrika!

Gud vad kul att Zendaya har fans ända till kongo!

Jag förstod inte vad du menade med att Kazembe var ditt land?  




 


FRANSKA:

Hey!

Juste pour que vous la savez, je ne suis pas Zendaya, mais je suis d'accord, elle est adorable!

Pére Zendayas est de l'Afrique!

Quel plaisir de Zendaya ont tous les fans de la facon dont le Kongo!

Je ne comprenais pas ce que vous entendez par lá Kezembe était votre pays! 










































Presentation


Välkommen till Sveriges största Zendaya blogg: ZendayaSweetHeart!
Här får du reda på det nyaste om Zendaya!
Om du vill kontakta oss eller skicka in bilder kontaktar du oss på Zendayasweetheart@hotmail.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

vad är din favorit låt?
 Swag It Out
 big down deeper
 something to dance for

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards