zendayasweetheart

Alla inlägg under mars 2012

Av Zendaya Bloggaren - 16 mars 2012 21:52

Jag är sååååå ledsen att jag inte bloggat men nån har hackat sig in på bloggen och ändrat eposten!

jag fick till det nu men jag tror att den här personom kommer byta epost igen men för hoppnings vis inte!

Du som gör det här ber jag lägg av på en gång! jag jobbar hårt med bloggen och vill inte att när jag är på topp kommer nån och förstör! så var snäll och lägg av!




Av Zendaya Bloggaren - 6 mars 2012 21:42



                           







     

Av Zendaya Bloggaren - 5 mars 2012 21:23




Madeleine:


hej! NEEJJ jag ångrade mig!

såg precis att zendaya var modell innan hon började på shake it up!

lägg ut de istället!



Cornelia:


hej! har du gjort headern eller?? om du har det eller nån annan har det kan du ge mig info om hur jag kan få en ( hälst gratis! )


Svar:


Hej Madelenie!

Här får du några bilder från när hon modellade och lite mer!

Hoppas du gillar de!


Hej Cornelia!

Jag har gjort headen själv, kul att du gillar den!


Jag tror inte jag ska sälja just nu...


Men kanske senare!

Vi får helt änkelt se!

Jag medelar om jag ska börja sälja!




 

                                                                                          





   

Av Zendaya Bloggaren - 5 mars 2012 20:15

 


Den 20 mars kommer Shake It Up: Live 2 Dance komma ut!

Det kommer även komma ut deluxe samma dag som innehåller låtarna:

''Edge Of The Mirror'' & ''Total Access''   


001. "Whodunit" by Adam Hicks & Coco Jones

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

002. "TTYLXOX" by Bella Thorne

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

003. "Something to Dance For" by Zendaya

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

004. "Up, Up, and Away" by Blush

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

005. "Show Ya How" by Adam Irigoyen & Kenton Duty

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

006. "Make Your Mark" by Drew Ryan Scott

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

007. "Don't Push Me" by Coco Jones

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

008. "Turn It On" by Amber Lily

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

009. "Moves Like Magic" by Adam Trent

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

010. "Critical" by TKO & Nevermind

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

011. "Bring the Fire" by Ylwa

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

012. "Where's the Party" by Jenilee Reyes

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

013. "Surprise" by TKO, Nevermind, SOS

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

014. "Something to Dance For/TTYLXOX Mash-Up" by Bella Thorne & Zendaya

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

BONUS TRACKS

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

015. "Edge of the Mirror" by Emme Rose

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

016. "Total Access" by Nevermind

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------





 

      



Av Zendaya Bloggaren - 4 mars 2012 22:10



Vad tycker ni!


Svara på omröstningen, den kommer hålla på i 2


veckor!


 


   





Presentation


Välkommen till Sveriges största Zendaya blogg: ZendayaSweetHeart!
Här får du reda på det nyaste om Zendaya!
Om du vill kontakta oss eller skicka in bilder kontaktar du oss på Zendayasweetheart@hotmail.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

vad är din favorit låt?
 Swag It Out
 big down deeper
 something to dance for

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards